Tuesday 16 June 2015

Kehidupan Pelajar Tingkatan Enam



Selamat Sejahtera,

Bagi aku menjadi pelajar tingkatan 6 tidak meyukarkan asalnya semuanya terletak pada diri sendiri. Bak kata orang nak dengan tanak ja dalam kehidupan. Pelbagai cabaran, deritan, kenangan telah melakar dalam hidup aku malah setiap hari ianya diwarnai dengan gelagat kawan mahupun guru.

Kadang rasa dirini terlalu kerdil. Terasa diri ini tidak layak. Aku cuba mencari kekuatan yang hilang dahulu. Bukan senang ianya akan sembuh mengambil beberapa lama untuk sembuh. Peh sandiwara apakah aku bebelkan?

Mesti menjadi misteri kan, pelik tapi benar. Maafkan saya keyboard warrior kerana telah mengupdate kan blog anda, tidak ku sangka Komol A/L Chun memiliki blog. Semoga terus berjaya untuk berkarya. Chaiyok. Menulis itu tidak memerlukan masa tapi ianya memerlukan akal fikiran untuk menarik hati pembaca untuk membacanya.

Kerja kursus sudah mula dibuat oleh pelajar tingakatan enam. Bagi pelajar yang memgambil matapelajaran geografi, pengajian perniagaan dan bahasa melayu mempunyai banyak bebanan bagi menyiapkan kerja kursus ini. Semoga semua pelajar mendapat markah A bagi semua matapelajaran kerja kursus.

Bye, 

-Hahahhahahaha-

1 comment:

Madam N said...

good luck dear.nuat yg terbaik